ستون حكومت ترك خورده! اين است صورت مسئله!؟

″من به همراه سه نفر از همکارانم در سالن شماره شش مستقر شدیم که در این سالن چند بانوی بی حجاب هم حضور داشتند و در سالن به رفت و آمد هم می پرداختند. من و همکارانم هیچ تذکری به خانم های بی حجاب ندادیم، ولی بعد از دو ساعت با توجه به افزایش پوشش‌های بی حجاب بانوان به بیرون از سالن قطار رفتم و از مأمور قطار به عنوان متولی قانون خواستم که به آنان تذکر دهد تا حجاب خود را رعایت کنند ولی با توجه به بی توجهی مأمور و سرمهماندار به سراغ رئیس قطار رفتم. رئیس قطار در واکنش به درخواست من گفت «شما چه کاره هستید؟ تفکرات شما مشکل دارد و ما مشکلی با بی حجابی این افراد نداریم؛ اگر می خواهید به سالن دیگری بروید» که من قبول نکردم و گفتم صورت مسئله را پاک نکنید”.

همين گزارش كوتاه از طرف خانم زینب جعفری، ″بانوی محجبه قطار تهران- یزد‶، از آنچه كه در يك قطار بين شهرى اتفاق افتاده است، شاهدى بر اين مدعاست كه با وجود نزديك به نيم قرن جنايت، خشونت، ريا و دروغ سازمانيافته حكومتى، جامعه ايران بپا خاسته است تا اين سم را بالا بياورد و اين وصله ناجور را از تن خود بركند و به زباله دان بريزد. جامعه ايران اسلامى بشو نيست و زنانش حجاب را بر نميتابند. 

غول خفته بيدار شده است. زنان بى حجاب ″خاك ريز اول‶ حكومت اسلامى را تسخير كرده و ستون نظام را لرزانده اند. نه ″ابراز تاسف آيت الله مدرسى از توهين به بانوى محجبه‶، نه ″تقدير آموزش و پرورش يزد از اقدام بانوى محجبه‶، نه احضار ″متهمان درگيرى و توهين‶، نه تعليق رئيس قطار و نه هيچ ترفند ديگرى اين ستون ترك برداشته و در حال فروريزى را مرمت نخواهد كرد. سقوط اين ستون ميتواند نابودى و سقوط كل نظام جمهورى اسلامى را بدنبال داشته باشد.

و حالا اين است صورت مسئله؛ بناى مخوفى در حال فروريختن است!

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate